reklama

Rytmusovi

My vieme,že si veľký pán, doomrzenia nám ukazuješ: "Ja na to mám!" Gucci,topánky od Vuittona, čo bude ďalej, koženná bundička z pytóna? Nevinné babenky do huby si berieš, vieš však aká to fuška je, než chlapa z prachov zderieš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Fitko,kozmetika a masáže,

byť stále luxusný kus niečo stojí.

A potom len dúfať,

že čávo niečo v záveti odkáže,

nech sa vidiny fleku vo fabrike nebojí.

Tak im už toľko nezáviď,

tvoja smola,že si si všetko

sám vydrieť musel,

ale aspoň nemusíš ako ony

poslúchať na povel.

Robíš si dobré skóre,máš štýl

a tá muzika-si fakt dobrý v nej!

Ale pozor-boli tu aj iní "umelci".

To Braňo sa od dobroty radšej vždy pod obraz Boží spil.

Niet mu už pomoci-ach ten Mojsej,

najlepšie je vrátiť ho zas do pomocnej.

Rešpekt,prachy,sláva,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

každý tvoje meno vyvoláva.

Neboj,nikto ťa nepovažuje viac za socku,

pozor však,až ti to nevlezie na kocku!

Drahé hodinky a diamanty-

na image môžeš dávať manuál,

len mám pocit,

že sa z teba stáva metrosexuál.

Teraz rozmýšľam,

počúvaj ty borec,

nie si vlastne zlatokopec?

silvia martisova fuchs

silvia martisova fuchs

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná,viem to a baví ma to... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápoézia

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu