reklama

na jeho pamiatku...

Vrátila som sa domov z dlhej cesty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

pozerám spoza stromov

na šťastie nevesty.

Ja však nemám svadobné šaty

a úsmev na perách,

ale bolesť v srdci

a čierny závoj na dverách.

Blúdim stále dookola,strácam pojem o čase,

strácam pojem o smrti..

Zastavte,ja chcem vystúpiť!

Jeden človek nám náhle chýba

a viac sa nevráti.

Každý pohľadom uhýba,

nik mi neporadi.

Koniec divadla,

priznajme sa krutú pravdu,

opona padla!

Vystrašene šeptám:?Otec,kde si?"

chvejem sa a plačem,

no odpoveďou sú len mĺkve lesy..

"Zomrel!Bože,taký mladý!"

Začujem náhle cudzie hlasy..

Ano,odišiel si....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ozaj navždy???

Anjeli ťa odviedli do raja,

no ešte stretneme sa my dvaja!

Počkáš na mňa možno dlhé roky,

no dohliadneš na mňa

z tej večnej,nebeskej lúky!

Zasielam ti hore pozdrav lásky,

i keď chýbaš tu čoraz viac,

no už nerobím si z toho vrásky,

viem,že stále ľubiš nás....

silvia martisova fuchs

silvia martisova fuchs

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná,viem to a baví ma to... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápoézia

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu