reklama

iná

Po dlhých,tmavých mesiacoch zažiarilo slnko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po dlhých,tmavých mesiacoch

vo mne svieti slnko.

Na chvíľku pobozkalo teplom zem,

svetlom rozžiarilo svet,

a ja náhle pravdu viem,

i bez zbytočných viet.

Tak ako slnce premenilo

pustatinu v raj,

tak ako jeho zlaté lúče

rozžiarili kraj,

tak i jeho úžasný záblesk,

roztrblietal mi dušu.

Už viem kto som!

Spoznala som vlastnú hodnotu.

Už viem kto som!

Duša viac nevylúdi falošnú notu.

Som nekonečne šťastná!

Moja premena je hlasná.

Kričí do sveta-som iná!

Už sa viac nebudem cítiť

bez príčiny vinná.

Skončila moja vnútorná vojna,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

už sa necítim ako zvädnutý kvet.

Som slobodná a voľná

a usmievam sa v šíry svet!

silvia martisova fuchs

silvia martisova fuchs

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná,viem to a baví ma to... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápoézia

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu