reklama

november

Ozvena duše zneje mi v oblakoch, náhliacich sa preč.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Túžim letieť popri ich bokoch,

túžim počuť ich reč.

To však vietor ich odnáša,

jesenné lístie strháva zo stromov,

chladnú poéziu mi prináša,

skrytú do chryzantémových záhonov.

A nebo sa srdcervúco rozplakalo

nad umierajúcou prírodou,

novembrové dažďové slzy vyronilo,

držiace svet po vodou.

Teraz skoro padá na zem súmrak,

zahalil nás do nočnej tmy.

Slnko mi zakryl pochmúrny mrak,

tak čakám na jeho dotyk letmý...

silvia martisova fuchs

silvia martisova fuchs

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná,viem to a baví ma to... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápoézia

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu