reklama

jesenná letargia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jesenná letargia ma zvádza k sneniu

a matku prírodu k sveta farbeniu.

Slnko sa sem-tam spoza oblakov usmeje,

víchor ohýba stromy a mne vlasy rozveje.

Z neho majú radosť deti,ihrajúce sa so šarkanom,

mňa však najviac teší slnko,vychádzajúce nadránom.

Zafarbené stromy mi dušu pohládzajú,

viem,že pomaly na zimný spánok odchádzajú.

Horúce,zradné slzy mi zmáčali tvár,

zy hovoríš:"Neplač,veď opäť príde jar."

To však nie sú slzy smútku,lež slzy šťastia,

ani ty nechápeš,že plačem od dojatia.

Ja milujem jeseň,zimu,jar i leto,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

každé obdobie má svoje čaro,

aj malé dieťa vie to.

silvia martisova fuchs

silvia martisova fuchs

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná,viem to a baví ma to... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenápoézia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu